Wiosenne metamorfozy

Wiosenne metamorfozy najemców w Focus Bydgoszcz

Wiosna to czas zmian, również w CH Focus. Drogeria Rossmann oraz perfumeria Douglas w bydgoskiej galerii właśnie przeszły wiosenne metamorfozy. Wnętrza salonów zyskały nowoczesny wygląd i szereg dodatkowych funkcjonalności, a ich przestrzeń sklepową dostosowano do aktualnych trendów i  konceptów marek. W odnowionym Rossmannie klienci mogą robić zakupy już od 14 kwietnia, natomiast od 29 kwietnia w nowej odsłonie prezentuje się perfumeria Douglas.

Drogeria Rossmann została gruntownie wyremontowana, odświeżona i zyskała zupełnie nowy wystrój wnętrz. Całkowicie przebudowano w niej przestrzeń sklepową, m.in. przemalowano strop na kolor grafitowy, wymieniono płytki podłogowe, sufit, system oświetleniowy, przedścianki, a także szyld reklamowy nad wejściem. Powiększyła się także oferta handlowa drogerii. Wprowadzono do niej m.in. więcej artykułów z segmentu bio i na zdrowie. Pod względem zakresu wykonanych prac, jest to pierwszy w takim stopniu zmodernizowany Rossmann w regionie, zaś czwarty w skali kraju.

Wiosenne metamorfozy

Na metamorfozę zdecydowała się także perfumeria Douglas, która tuż przed majówką przywitała pierwszych klientów w nowej odsłonie. Teraz salon wyróżnia się odnowionymi, przestronnymi wnętrzami. W efekcie zmian, sklep oferuje klientom szerszy asortyment oraz lepiej wyeksponowano w nim produkty z kategorii pielęgnacyjnej, makijażowej i zapachowej. W ofercie, obok ponad 70 marek dostępnych wyłącznie w sieci Douglas, znajduje się wiele produktów luksusowych i popularnych.

Salony pozostały w swoich dotychczasowych lokalizacjach, znajdujących się na parterze galerii. Drogeria Rossmann ulokowana jest pomiędzy sklepami HalfPrice i New Yorker, natomiast perfumeria Douglas – w sąsiedztwie sklepu Reserved.

– Dzięki modernizacjom, popularne wśród bydgoszczan salony zyskały na swojej atrakcyjności, m.in. dzięki poszerzeniu dotychczasowej oferty. Nowoczesne, wyremontowane przestrzenie to także dogodniejsze możliwości ekspozycji produktów, a także większy komfort zakupowy dla klientów i łatwiejszy dostęp do asortymentu. Dostrzegamy w tym także pozytywne aspekty dla naszej galerii, która zyskała na odmłodzeniu i  unowocześnieniu swojego wizerunku mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.