Nowa kampania Biedronki

Biedronka ruszyła z kampanią „Biedronkowe Oszczędności”, promująca oszczędności w trakcie codziennych zakupów, która zastąpiła dotychczasowy „Ale tydzień”. Jej pierwszą odsłoną jest akcja promocyjna „Zacznij rok z Biedronką – Biedronkowe Oszczędności.” Wyjątkowe promocje czekają na klientów każdego dnia.

W styczniu klienci Biedronki znaleźli w swoich skrzynkach pocztowych specjalną kartkę z życzeniami noworocznymi, zawierającą również kody promocyjne.

To element najnowszej kampanii sieci, która zastępuje dotychczasowy „Ale tydzień”. Trwająca do 14.01.2023 promocja „Zacznij rok z Biedronką – Biedronkowe Oszczędności” umożliwia klientom, po zeskanowaniu kodów kreskowych z kartki z życzeniami noworocznymi, zakup konkretnych produktów w atrakcyjnych cenach, np. papieru toaletowego Queen Rumiankowy, 8 rolek w cenie 5,99 zł, czy orzechów nerkowca BakaD’Or, 155 g w cenie 5,99 zł.

Dodatkowo na kartce noworocznej znalazły się też promocje niespodzianki. Do końca stycznia, po zeskanowaniu kodu kreskowego w danym okresie – przy zakupach z kartą Moja Biedronka lub aplikacją klient otrzyma voucher, na którym będzie wskazana kolejna oferta promocyjna na zakup produktu lub produktów – drukowany wraz z paragonem za dokonane właśnie zakupy. Voucher będzie można zrealizować w ciągu dwóch dni handlowych od dnia jego otrzymania.

Szczegóły w regulaminie promocji.

Co więcej, w ramach “Biedronkowych Oszczędności“, dodatkowo w tym tygodniu promocją zostały objęte m.in. następujące produkty – we wtorek (10.01) olej rzepakowy, a w środę (11.01) ręczniki papierowe.

W przypadku każdego z tych produktów, przy zakupach za min. 99 zł oraz dodatkowo produktu objętego promocją w danym dniu z kartą Moja Biedronka lub aplikacją, klient otrzymuje voucher o wartości 100 % produktu objętego promocją na kolejne zakupy.

Do soboty (14.01) w okazyjnej cenie będzie można też kupić Masło Extra Mleczna Dolina w cenie 5,49 zł, przy zakupie 3 sztuk z kartą Moja Biedronka lub aplikacją.